Pizzeria La Gondola als onze nieuwe sponsor!

Onze nieuwe sponsor: pizzeria La Gondola!

Pizzeria La Gondola is een begrip in Lemmer en omstreken. Vermoedelijk heeft iedereen er wel eens gegeten. Zo niet, kom dan eens naar de Langestreek 11/12. Veel van onze oudere leden hebben er gewerkt en ook nu werken er meerdere leden.

Wat dat betreft hebben Agostino, Ymelda en hun zoon Stefano en dochter Valentina de zaken goed voor elkaar. De menukaart is eentje die keuzestress oproept. Heb je een keuze gemaakt, dan smaakt het altijd goed. Vergeet niet het bordje met de ‘specials’ te bekijken.

Sinds begin van dit seizoen is de oudste dochter van Valentina lid bij MHC Lemmer. Venice speelt in de MO8. Afgelopen zaterdag was haar derde wedstrijd. Ze gaat er vol in! Ze heeft er zichtbaar plezier in, en met zes weken training ziet het er al goed uit.

Op de vraag ‘wat vind je leuk van hockey?’ is het antwoord duidelijk. ‘Ik houd van de bal tegenhouden en afpakken!’. Ze heeft de goede timing in ieder geval goed te pakken.

Ze is trots op het nieuwe tenue, én ze is trots op het bord van La Gondola dat aan de noordkant van het veld hangt. Op de foto zie je Venice en haar zusje Giulia die ook graag speelt rondom het veld.

Valentina vult nog aan: ‘wij vinden het belangrijk om de diverse sportclubs te ondersteunen. En nu Venice hier speelt, is dat extra goed om te doen’.

Bedankt voor de sponsoring. We wensen Venice veel plezier. Tot ziens in de pizzeria!

Kijk ook op www.pizzerialagondola.nl

#pizzerialagondola #mhclemmer