Grote Clubactie 2024!: jullie inzet is goud waard!

JULLIE INZET IS GOUD WAARD!

Beste leden en ouders/verzorgers van onze leden,

Ook dit jaar doet onze club mee aan de Grote Clubactie. Een fantastische actie die onze club een mooie financiƫle bijdrage kan opleveren. In 2022 was dat meer dan EUR 900--!

Opbrengst

Van ieder verkocht lot van EUR 3,-- gaat EUR 2,40 rechtstreeks naar de clubkas om te gebruiken voor een speciaal doel. Dit jaar willen we de opbrengst gebruiken om een gave clinic met tophockeyers te organiseren.

Samen

Deze actie kunnen we niet alleen, vandaar dat we een beroep doen op de coaches en hun spelers/team. De verkoopboekjes worden aan de coaches uitgereikt, die ze vervolgens onder de spelers verdelen.

Prijzen!

Er zijn prijzen te winnen; niet alleen door de kopers van de loten, maar ook door de lotenverkopers. Als je meer dan 20 loten verkoopt krijg je sowieso een prijs!

Timing

De actie loopt dit jaar van zaterdag 21 september tot 4 november. Vanaf die eerste dag mogen alle lotenverkopers langs de deuren gaan of langs vrienden en familie om loten te verkopen. Tip: Probeer in de eerste twee weken zoveel mogelijk loten te verkopen!

Ieder lid krijgt een verkoopkaart aan een keycord en met een persoonlijke QR-code. Met de verkoopcard kun je alles direct online afhandelen.

Als lid heb je een eigen QR-code

Iedereen krijgt een boekje met een eigen QR-code. Hiermee kun je zelf ook volgen hoeveel en aan wie je de loten hebt verkocht.

Je kunt daarnaast ook heel gemakkelijk loten aanschaffen op de algemene website via https://lot.clubactie.nl/lot/mhc-lemmer/438649

Bedankt & succes!

Bij voorbaat dank voor jullie hulp en we wensen jullie heel veel succes met de verkoop!

Namens MHC Lemmer en het Cluster Promotie