Het nieuwe tenue is binnen!

Het nieuwe tenue is binnen!

De nieuwe tenues zijn binnengekomen bij Breakout Lemmer!

Op de foto zie je alles klaarliggen bij Harry en Cindy.

Wat houdt het ook alweer in?

·        Behoud van de herkenbare MHC-Lemmer blokken op het shirt

·        Een vernieuwd tenue met een shirt van hoge kwaliteit met enkele nieuwe details

·        Lichtblauwe sokken in plaats van donkerblauwe sokken – let op: deze zijn verplicht!

·        De revival van de MHC Lemmer hoodie

·        Een eigen webshop dat het gemak verhoogt: https://clubs.reeceaustralia.com/nl/mhc-lemmer/clubcollectie. Je kunt hier ook andere mooie of benodigde hockeyspullen kopen zoals sticks, schoenen, bitjes, handschoenen, tape en kleding.

En nu?

·        Tussen eind augustus en de eerste competitiewedstrijd op 14 september is de bedoeling dat je naar Breakout Lemmer gaat en het nieuwe tenue aanschaft.

·        Bijna iedereen heeft een shirt gepast en de schoenmaat doorgegeven dus je maat is aanwezig.

Verplicht of niet?

De vernieuwing is goedgekeurd door de KNHB. Dit betekent dat de vernieuwingen in het wedstrijdtenue ‘verplicht’ zijn. Dus iedereen speelt vanaf het nieuwe seizoen met lichtblauwe sokken. En we willen heel graag dat ook het nieuwe shirt wordt gedragen!

Introductieprijzen en een gaaf combi-aanbod!

·        De prijs van de sokken is EUR 11,99

·        De introductieprijs van het shirt is EUR 37,50.

·        Combi-aanbod: koop je sokken én het shirt vóór 1 oktober 2024, dan krijg je de sokken cadeau namens de Club van 100.

Vragen of opmerkingen?

Bedankt voor vragen, complimenten of klachten. Dit kan het beste naar [email protected] of nog beter: bel iemand van het Promotiecluster.

We hopen hiermee bij te dragen aan vernieuwing van de club!

Theresia, Jannette en Mark