Introductie rijschool Team Jacob

Welkom rijschool Team Jacob!

Even voorstellen

Rijschool Team Jacob bestaat in oktober 3 jaar. Het team bestaat uit Jacob Visser en Dorenda van Bruggen, zowel partners in business als privé. Ze staan voor enthousiasme, kwaliteit en instructie op maat.

Jacob is het vak met de paplepel ingegoten aangezien zijn ouders eigenaar waren van rijschool ‘Paul Visser’ te Wolvega. Jacob heeft meer dan 30 jaar ervaring. In oktober 2020 is hij samen met Dorenda hun eigen rijschool begonnen.

Dorenda maakte een aantal jaar geleden de stap van examinator bij het CBR naar instructeur.  Al haar ervaring gebruikt ze om de leerlingen zo optimaal te begeleiden naar het praktijkexamen.

Samen zijn ze een gouden duo. Ze staan voor kwaliteit en hebben een hoog slagingspercentage. Ver boven het landelijk gemiddelde!

Waarom zijn jullie sponsor geworden van onze club?

Onze dochters hebben jarenlang bij MHC Lemmer gehockeyd. En kijken hier met veel plezier op terug.

Wij dragen de hockeyclub een warm hart toe. Veel leerlingen van ons hockeyen bij de club. De leerlingen zijn altijd erg enthousiast. En nu willen we graag wat terug doen voor de club.

Het steunen van het verenigingsleven vinden wij erg belangrijk.

We vinden het een leuke club en het straalt veel gezelligheid uit. Een prachtig veld met een mooi clubhuis. Wij dragen graag ons steentje bij. Sponsor zijn is erg belangrijk, zonder sponsoren geen bestaan.

Meer informatie kunnen jullie vinden via de site www.rijschoolteamjacob.nl