Introductie Warber MV als sponsor

Zondag, rond 12 uur.....de dames van Dames 1 Lemmer verzamelen zich in het Clubgebouw. Er is gezonde wedstrijdspanning, of is het nog gewoon vermoeidheid na een mooie zaterdagnacht? Onder deze dames bevindt zich Marita Visser. Ze werkt bij de klantenservice van Woonfriesland, en vanaf 2020 speelt ze hockey. Ze meldde zich aan samen met haar vriendin Isabella. En intussen met zoveel plezier, dat het bedrijf van haar familie, de Warber, sponsor is. Daarnaast zijn ze lid geworden van de Club van 100. Graag introduceren wij deze sportieve sponsor!

Introductie Warber

De Warber is een coaster; een vrachtschip dat over heel Europa vracht vervoert, afhankelijk van de opdrachtgever. De Warber is in eigendom van Albert, Mieke en zoon Jasper Visser; Jarenlang hebben Albert en Jasper elkaar afgelost als kapitein maar sinds vorig jaar heeft Albert wat afstand genomen, hij is meer inval-kapitein geworden en nu runt vooral Jasper de lopende zaken aan boord.

Teamsport!

De aandacht voor teamsport is groot in het gezin. Zoon Stefan heeft jarenlang in het eerste van CVVO gespeeld en voetbalt nog steeds, net als zijn jongere broer Douwe op een sportief niveau. Marita heeft veel plezier in het hockeyen. En het skûtsjesilen is natuurlijk heel belangrijk. Marita haar broers zeilen alle drie bij hun vader mee. Afgelopen jaar was een succesjaar door de SKS te winnen.

Marita merkt dat ze veel lol haalt uit het teamelement. Als rechtsvoor en spits is ze in staat haar hoge snelheid in te zetten, en ze gebruikt haar sportinzicht om op de goede plek te staan. De gezelligheid maakt het helemaal af!

Waarom zijn jullie sponsor bij de hockeyclub?

Sinds september is de Warber bordsponsor. Mieke en Albert vinden het belangrijk om sportclubs te sponsoren en op die manier bij te dragen aan het plezier in de sport. Want op die manier houd je de energie hoog en kunnen mensen zich ontwikkelen op hun eigen niveau. Ook zijn ze zich bewust dat de amateursport niet zonder sponsors kan en willen daar graag een steentje aan bijdragen.

Teamjasjes

Het team heeft sinds september ook eigen jasjes. Samen met Fysio Lemsterpark en met Q-Potato is deze teamuitstraling mogelijk geworden. Het ziet er goed uit, en de resultaten zijn ook goed!

Meer informatie kun je vinden op www.mvwarber.nl.

#mvwarber #marita #lemmer #teamsport #mhclemmer