Ernst & Young, nieuwe sponsor

Het bedrijf Ernst & Young is sinds kort ook sponsor van onze club. Hieronder hun introductie!

Wie zijn jullie en wat voor bedrijf zijn jullie?

Mijn naam is André Wijnsma en ik werk bij EY. EY is een accountants- en adviesorganisatie, wat in Nederland al meer dan 135 jaar bestaat. We bedienen grote internationale (beursgenoteerde) ondernemingen, maar ook familiebedrijven, instellingen en start-ups. Wij zijn actief in verschillende sectoren, zoals Public, Health, Technology & Media, Consumer & Retail, Private Equity, Financial Services en Energy.

Wat onderscheidt jullie van andere vergelijkbare organisaties?

Van onze cliƫnten horen wij, dat we het onderscheid maken met de manier waarop onze mensen gemotiveerd zijn om gezamenlijk een uitdaging bij de client op te lossen, en dat wereldwijd. Want wij worden als meest global firm gezien van de Big 4. Wij werken van uit onze purpose 'Building a Better Working World', om actief een bijdrage te leveren aan een beter werkende wereld.

Wat is de reden dat je sponsor bent geworden?

Onze dochter Janine is al langere tijd lid van MHC Lemmer en heeft samen met haar teamgenoten erg veel plezier in het hockey spel. Mijn vrouw Nienke is ook actief op verschillende momenten op de club en bij de barcommissie. En onze buurman Bram is penningmeester van de vereniging :-).

Wanneer kunnen we je op het veld tegenkomen?

In ieder geval bij de meeste thuiswedstrijden (en bij uitwedstrijden als we ingedeeld zijn om te rijden) van Janine, en wellicht in de toekomst vaker bij sponsorbijeenkomsten en clubactiviteiten.

Voor welk diensten/adviezen kunnen MHC Lemmer-leden contact met jullie opnemen?

Wij leveren vele diensten aan onze cliĆ«nten op het gebied van accountancy, tax, transacties en consulting, waarvoor ik graag verwijs naar onze vernieuwde website www.ey.nl.