Nieuwe sponsor Sinnergie

Het bedrijf Sinnergie is sinds de herfst van 2019 ook sponsor van onze club. Hieronder hun introductie!

Wie zijn jullie en wat voor bedrijf zijn jullie?

Wij zijn Sinnergie B.V. Wij ontwerpen en installeren zonnepaneel-installaties voor particulieren en bedrijven. Daarnaast installeren we sinds kort ook laadpalen voor de elektrische auto.

Wat onderscheidt jullie van andere vergelijkbare organisaties?

Wij willen ons onderscheiden met een eerlijk en goed advies en vervolgens het leveren van een kwalitatief goede installatie die voldoet aan alle wettelijke normeringen. Wij doen deze werkzaamheden met eigen montageploegen. Daarnaast vinden we het persoonlijke contact met onze klanten ontzettend belangrijk.

Wat is de reden dat je sponsor bent geworden?

Wij hebben een aantal goede klanten die lid zijn bij MHC Lemmer en daarnaast willen we op deze manier ons steentje bijdragen aan sportief Lemmer. Wij willen een duurzame uitstraling, en wat is er duurzamer dan sporten in een gezonde buitenomgeving?

Wanneer kunnen we je op het veld tegenkomen?

Momenteel helaas te weinig, wellicht in de toekomst. Mochten de kinderen in de toekomst graag willen hockeyen, dan is dat het moment, anders wellicht bij een gezellige dag voor de gehele vereniging.

Welk advies heb je voor MHC Lemmer-leden qua zonne-energie?

Mocht je interesse hebben in zonnepanelen en/of een laadpaal. Neem dan vooral contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak. Wij leggen je alles uit!

Kijk voor meer informatie op www.sinnergie.nl of bel 0514-593329.