Iedere week VRIJMIBO, 12 oktober introductie nieuwe leden!

5-10 Nieuws Iedere week is op vrijdagmiddag vanaf 17.00 uur de bar geopend tijdens de trainingen van de jongste jeugd. Deze vrijdagmiddagborrel is altijd een gezellige afsluiting van de week voor alle ouders en familie van leden.

Iedere maand organiseert de barcommissie een VRIJMIBO+ Na de training van de jongste jeugd (17.00 uur t/m 18.00 uur) is er de mogelijkheid om op de club te eten.
12 oktober is de eerste VRIJMIBO+ van dit seizoen. De barcommissie zorgt voor overheerlijke poffertjes, tosti's (€2,00) en broodjes hamburger (€2,50)
Ideaal om na de training rustig te zitten en er hoeft thuis niet meer gekookt te worden.

Vrijdag 12 oktober sluit de feestcommissie aan en is er iemand van het bestuur aanwezig om uitleg te geven aan ouders/familie van nieuwe leden.
Wat houdt een bardienst in, wat voor feestjes organiseren we voor de jeugd en welke mogelijkheden zijn er om zelf ook te gaan hockeyen? Dit zijn vragen die dan allemaal beantwoord worden. Naast ouders van nieuwe leden, zijn alle andere ouders natuurlijk ook van harte welkom!

Op vrijdag 2 & vrijdag 23 november zal er weer een VRIJMIBO+ georganiseerd worden, het is nog een verrassing wat er dan op het menu staat. Maar noteer deze data alvast in je agenda en wees welkom in ons prachtige clubhuis.