Sportieve opening veld + BBQ

Hallo leden, ouders van leden en broertjes en zusjes,

Graag jullie aandacht voor deze uitnodiging op 17 sept! Het is te lang geleden dat er een feest was op de hockeyclub. Op 17 september is het weer zover!

Op 17 september word je om 16.30 verwelkomd op de club. Neem zoveel mogelijk fans mee. Van 17:00 tot 18:00 is er een makkelijk en sportief programma voor iedereen. Neem je sportschoenen en hockeystick mee, wij zorgen voor extra sticks zodat iedereen ook mee kunnen doen.

Vanaf 18:00 staat de BBQ aan.

Kom samen met je team, je ouder(s) en maak plezier. Zoals altijd zijn broertjes en zusjes van harte welkom. Om het je makkelijk te maken hoefde je je niet aan te melden. Wellicht toch handig om via de coach aan te geven met hoeveel mensen je komt. Wij doen inkopen voor een grote BBQ zodat thuis eten op zaterdagavond niet meer nodig is en we zorgen ook voor de vegetariƫrs.

Tot ziens op 17 september!

MHC Lemmer