Gewijzigde trainingstijden en extra trainingen

23-1 Nieuws Beste spelers, ouders, trainers en coaches,

Door de recente maatregelen en daarbij het invoeren van de avondklok, moeten wij het trainingsschema enigszins aanpassen. Alle trainingen willen we uiterlijk 20.30 uur afgerond hebben, zodat iedereen voor 21:00 uur thuis kan zijn. Maar, we zijn daarnaast ook erg blij dat trainen nog steeds mag! Voor de jeugd toch een mooie mogelijkheid elkaar te zien, te spreken en lekker bezig te zijn. De opkomst bij de trainingen is erg goed. Daarom hebben we besloten om vanaf komende week 2x per week te gaan trainen voor de A tot en met de E-jeugd. Concreet betekent dit:
  • A en B: 1x per week trainen en 1x per week samen met een ander team onderling spelen
  • C, D en E: 2x per week trainen
De trainingen staan inmiddels in Lisa. Kijk goed in Lisa wat je trainingstijden zijn! Hier hebben we als genoemd dus wat in gewijzigd qua tijdstippen (niet de dagen). En meld je ook weer aan en af via Lisa, zodat de trainers weten op wie ze kunnen rekenen.

Daarnaast belangrijk voor iedereen: de regels blijven gelden. Dus geen ouders bij trainingen en rondom het clubhuis, afstand houden van personen boven de 18 jaar en kom niet naar de trainingen als je klachten hebt.

Tot slot worden er op 6 februari voor de elftallen onderlinge wedstrijdjes georganiseerd (mits het weer het toelaat) en voor de E, F en benjamins op 13 februari. Info hierover volgt binnenkort.

We wensen jullie veel hockey-plezier!
De TC