Reminder dinsdag a.s. spelregel cafe, meld je nu aan!

In samenwerking met de KNHB organiseren we een spelregel cafe op 8 oktober vanaf 19.30 uur.
Op deze avond komen alle spelregels, de wijzigingen e.d. aan bod.

Deze uitnodiging geldt zeker niet alleen voor leden en/of familie van de 11-tal spelers.
De jongste jeugd speelt voor je het in de gaten hebt op een kwart, half en daarna een heel veld. Op deze manier kom je alle ins en outs van het spel vroeg genoeg te weten en dat maakt het kijken, coachen en begeleiden ook een stuk leuker en makkelijker.
Mochten er andere belangstellenden zijn buiten leden en/of familie, neem ze dan gerust mee.
Iedereen is van harte welkom!

Graag wel even aanmelden via de link hieronder, omdat de KNHB op basis van de aanmeldingen besluit of het doorgang kan vinden in ons clubhuis. Zo'n kans laat jij toch niet liggen? Professionele uitleg over het spel, alle regels en de mogelijkheid tot het stellen van vragen en discussiĆ«ren over bepaalde regels.

Heel graag tot volgende week dinsdag!