Club van 100 breidt uit!

MHC Lemmer Club van 100 breidt zich uit!

Zondagmiddag verzamelden zowel bestaande als enkele nieuwe leden van de Club van 100 bij de wedstrijd van Dames 1.

De soepele overwinning van ons damesteam zette zich voort op het terras. Onder het genot van overheerlijke paling, gerookt door Peter Zwager, is er gesproken over hockey, over de club, over goede ideeën en hoe de Club van 100 hier aan kan bijdragen.

De Club van 100 zijn leden en ouders van leden die jaarlijks EUR 100,-- storten in een aparte kas. Met dit geld wordt er geïnvesteerd in zaken waar vanuit de lopende begroting minder of geen ruimte is. Denk daarbij bijvoorbeeld aan de televisie die hangt in het clubhuis. Dit gebeurt in overleg.

Door de palingrokerij op deze gezellige middag zijn er 11 nieuwe leden bijgekomen! Dit is echt te gek, en precies wat we beoogden. Bedankt aan alle nieuwe leden voor jullie aansluiting!

Albert Smand en Peter Zwager zijn de trekkers van de Club van 100. Wil je meer weten of je zelf aanmelden, dan kun je hen het beste mailen via