zaalperiode

Zaalperiode Lemmer – Emmeloord                                                        jan-feb 2019

Uitgangspunten:

Op basis van de ervaringen van voorgaande jaren zijn we tot de volgende zaalindeling gekomen. Er zijn maar 5 weekenden tussen de Kerst- en voorjaarsvakantie. Twee hiervan worden aangewend om te trainen, techniekverbetering (daar is de zaal uitermate geschikt voor) voor met name de jongste, jongere jeugd. De overige 3 zijn voor wedstrijdjes.  Om lange wachttijden te voorkomen hebben we kortere toernooitjes met Emmeloord ingeroosterd met strakke schema’s. Het schema is ook in Lisa gezet, je vindt dit terug in je LISAagenda. Check de opmerking voor locatie en kleding.

Waar op te letten.

-          -Zorg dat je een kwartier van te voren aanwezig bent.

-          -Zorg voor goede zaalschoenen, geen sneakers waarop je ook buiten loopt.

-          -Coaches melden zich bij de zaalwacht voor inventarisatie en instructie op de wedstrijddagen.

-          -De wedstrijdschema’s gaan uit van 2 teams voor ieder elftal. Coaches van elftallen hebben deze teams geformeerd voor de wedstrijddagen.

-          -5 minuten voor aanvang staan teams klaar, evt hesjes aantrekken.

-          -Gedurende de wedstrijd zijn de spelende teams in de zaal, andere teams op tribune

-          Voor Lemmer: schema is in het trainingsschema opgenomen. Zie opmerkingen voor Locatie en kleding. Daar waar wedstrijdtenue staat voorgeschreven zullen dus wedstrijden worden gespeeld.

-          -Het begin van de dag helpen de eerste teams met het leggen van de balken.

-          -Het einde van de dag helpen de laatste teams met opruimen van de balken.

-        -  Voor de wedstrijden in Emmeloord is uiteraard vervoer nodig.

Bijgevoegd: speelschema en de spelregels

Voor straks, hele fijne feestdagen en een heel sportief 2019 gewenst!!! Tot in 2019 in de zaal.

Groet,

TC MHC Lemmer