Let op! morgen Vriendenloterij bel avond

6-2 Nieuws Beste (ouders/verzorgers van) clubleden,

MHC Lemmer heeft al heel lang de wens om de scholen in Lemmer te voorzien van hockeymaterialen want op veel scholen is dat nog niet aanwezig. Met dit project kunnen wij nog meer kinderen laten ervaren dat hockey leuk is om te doen en we geven de scholen een steuntje in de rug. Maar daar is natuurlijk wel wat extra geld voor nodig. Daarnaast geeft deze actie onze eigen begroting een steuntje in de rug.
Daarom doen wij mee aan de Hockeyactie van de Vrienden Loterij!

Morgenavond 7 februari tussen 19:00 en 21:00 uur kun je een telefoontje verwachten van een van onze leden met de vraag om mee te spelen met de Vrienden Loterij voor MHC Lemmer. Ook als je al lid bent van de Vrienden Loterij, dan kun je de club evengoed steunen door je lot aan MHCLemmer te koppelen.

Het is de moeite meer dan waard, want:

De helft van jouw lotprijs gaat direct naar onze clubkas!!
Als deelnemer van de VriendenLoterij maak je maandelijks kans op fantastische prijzen.
Hoe meer loten we verkopen, hoe sneller we "Meer hockey op school” kunnen realiseren. Daar gaan we samen toch voor?

BELANGRIJK: Ook je oma/opa en andere familieleden kunnen meedoen, ook als zij al meespelen kunnen de loten aan onze club gekoppeld worden.

Stuur dit bericht zo snel mogelijk door aan je opa/oma en familie. Geef ons z.s.m. het telefoonnummer van je opa/oma en/of andere familieleden dan bellen we iedereen die MHC Lemmer een warm hart toedraagt en onze club op deze manier wil steunen.

Vriendelijke groet,

Jan Willem Vernhout, voorzitter MHC Lemmer