Vrijwilligers gezocht! Dickens festijn Lemmer

Zoals jullie allemaal wel uit de media hebben vernomen, vindt er dit jaar in Lemmer het Dickens Festijn plaats.
Het Dickens Festijn vindt plaats op zaterdag 17- en zondag 18 december a.s., beide dagen van 16.00 uur – 21.00 uur.

Natuurlijk is het Dickens Festijn niet mogelijk zonder de hulp van vrijwilligers, héél veel vrijwilligers.
Wij zoeken o.a. vrijwilligers die bij afzettingen willen staan, kaartcontrole willen doen etc.

Er wordt bij toerbeurt gewerkt, voor de inwendige mens wordt gezorgd en men heeft ook tijd om de route te lopen.

Dus......als je één dag of beide dagen nog ruimte in de agenda hebt staan en samen met ons dit unieke festijn tot een succes wil maken, aarzel dan niet en geef je snel op via [email protected]

Alvast bedankt!
Organisatie Dickens Festijn