spelregel cafe in Leeuwarden

11-9

Aanstaande woensdag 16 september vindt het spelregelcafé plaats op Leeuwarden. Tijdens deze avond worden met name alle nieuwe spelregels toegelicht door een bondsscheidsrechter aan de hand van beeldmateriaal. Daarnaast is er alle ruimte om vragen te stellen over de spelregels, maar bijvoorbeeld ook over de ervaringen van de bondsscheidsrechter.

Alle scheidsrechters (CS, CS+, BIO), aanvoerders, trainers/coaches, ouders, scheidsrechterbegeleiders, commissieleden enzovoorts zijn van harte welkom. De inloop is vanaf 19.30uur en het café start om 20.00uur.

Het zou leuk zijn als zoveel mogelijk mensen uit de omgeving aanwezig zijn. Zouden jullie het café via de verenigingswebsite, social media enz. onder de aandacht willen brengen? Onderaan deze mail vind je een voorbeeldbericht. Zo zorgen we er met z’n allen voor dat iedereen op de hoogte is van de nieuwe spelregels.

We vragen iedereen zich aan te melden. Dat kan via deze link. Iedereen die zich heeft aangemeld, ontvangt na afloop een handige gadget.

Mocht aanstaande woensdag niet goed uitkomen? Op donderdag 17 september vindt er nog een café plaats op Assen.