Algemeen Ledenvergadering op Maandag 7 September 2015

Hierbij nodigen wij jou graag uit voor de Algemene Leden Vergadering (ALV). De ALV zal gehouden worden op :

Maandag 7 September 2015 om 20.30 uur
in ons clubhuis.

Je bent van harte welkom vanaf 20.00 uur. De ALV is bedoeld voor alle leden en ouders van junior leden.

Tijdens deze ALV vragen wij de instemming van de ALV voor de wijziging in de Statuten en het HH reglement die wij als vereniging willen doorvoeren. Tevens staat deze ALV ook in het teken van de verkiezing van een nieuwe voorzitter omdat de huidige voorzitter aftreedt. Kandidaten voor de functie van voorzitter kunnen zich aanmelden via [email protected]. Verder agendapunten staan op bijgevoegd document.

Wij hopen dat jij aanwezig zal zijn tijdens deze ALV. De vereniging is immers van ons allen en zonder jullie input en hulp kan het bestuur zijn werk niet goed uitvoeren. We rekenen op jullie.

Mocht je vragen hebben of kan je helaas niet aanwezig zijn, dan kan je dit laten weten aan Miranda Prince ([email protected]). Graag zien we jou op maandag 7 September!

Met sportieve groet namens het bestuur,

Bas Eggink
voorzitter