Vakantiedagen GEEN trainingen!

29-4 Nieuws Beste leden,

In april en mei zijn er veel vakantiedagen voor zowel lagere als middelbare scholen.

Wij zijn op de hoogte van specifieke vakanties voor sommige scholen. In deze weken zullen de trainingen normaal doorgaan, tenzij er iets anders met de trainer is afgesproken. Ben je dan weg, geef het op tijd door aan je trainer, zodat deze niet alleen op het veld staat!

Hieronder staan de data waarop er GEEN trainingen zullen zijn.

* vrijdag 3 april ,  goede vrijdag
* maandag 6 april  ,  tweede paasdag
* maandag 27 april  ,   koningsdag
* 4 tot/met 8 mei  ,  meivakantie
* 14 & 15 mei  ,  hemelvaart

Groet,

De TC

Wil je reageren op het nieuws ?

Oke

Petra de Jong12-3-2015 @ 14:57:00

Misschieneen idee om bovenstaande data uit Lisa te halen? Nu is dit wat verwarrend omdat in de agenda staat dat de trainingen wel door gaan. Bedankt!

Frederique Kuipers3-5-2015 @ 19:23:59

Helaas. Data uit Lisa halen kan niet. De data die bij de training en wedstrijdoverzichten staan zijn de actuele data. Daar kunnen we niets aan veranderen. Vrije dagen worden dus ALTIJD apart op de nieuwssite gezet.

Eva van Asch10-5-2015 @ 18:08:23

Hebben we deze week dan wel of niet training?!?

Petra de Jong11-5-2015 @ 10:13:17

Reageer nu!
Wil je reageren op het nieuws ?