Nieuwjaarstoernooi en 1e paal slaan clubhuis

Een dag met een gouden rand, zo kunnen we terugkijken op een zeer geslaagd nieuwjaarstoernooi en het slaan van de eerste paal voor het nieuwe clubhuis.

De weergoden waren ons gunstig gezind, het zonnetje scheen, de temperaturen waren aangenaam (voor de hockeyers althans ;-) De toeschouwers langs de kant konden zich goed opwarmen met warme chocolademelk of glühwein.

Het toernooi was een groot succes, er werd sportief gespeeld en goed gefloten. Er werd niet met dikke cijfers gewonnen of verloren dus de teams waren zeker aan elkaar gewaagd. Het plezier stond voorop en dat was goed te zien aan het goede hockeyspel.

In de finale moesten de flugels hun meerdere erkennen in de Jagermeisters, zij wonnen dit jaar de eerste prijs.

Froucke Oosterhof werd dit jaar de winnares van de hondenbak trofee. Als trouwe vrijwilligster van de club werd haar inzet en enthousiasme terecht beloond.

Daarna werd onder toeziend oog van de sponsoren, leden, andere enthousiaste toeschouwers en niet te vergeten de clubhuiscommissie de eerste paal geslagen door onze voorzitter Bas Eggink en aannemer H. de Jong.

En toen was het de buurt aan de jeugdleden om de contouren van het clubhuis zichtbaar te maken, een absolute mijlpaal voor MHC Lemmer.

In 2015 zal ons nieuwe clubhuis na alle besprekingen, onderhandelingen en de uiteindelijke bouw in gebruik worden genomen.

Vergeet niet dat alle donaties, acties ed voor de inrichting van harte welkom zijn. Kijk snel in het clubhuis of je als team/individu en/of gezin hier iets in kan betekenen.

Iedereen bedankt voor zijn enthousiaste inzet en of hulp, al met al een fantastische dag, waar zeer zeker weer een vervolg op komt.

Activiteitencommissie MHCL

Andre, Nicolette, Miranda, Marion, Laura, Ilse en Patricia