Sintcadeau

Hierbij een kleine last-minute kado tip

Een gepersonaliseerd hockeyboek, bestelt in een wip

Voor zowel een jongen als voor meisje

Een spannend hockeyavontuur voor een klein prijsje

Met een extra presentje er bij

Maak je de kinderen dubbel zo blij

Breng het deze week nog onder de aandacht van uw leden

Zodat inpak- en verzendpiet snel hun plan kunnen smeden

* het gepersonaliseerde hockeyboek is in opdracht van de KNHB geschreven naar aanleiding van het WK 2014

Hockeyheld (in) van Oranje

In dit boek speel jij zelf de hoofdrol samen met je beste vriend/vriendin. Ook jouw foto wordt in het boek geplaatst en zo kan jij dus de ‘held(in) van Oranje’ worden!

Het boek is geschreven door kinderboekenschrijver Gerard van Gemert, met illustraties van Luc Verschuuren. Een spannend en soms grappig hockeyverhaal over lef en vriendschap.

Het verhaal

In het verhaal ben je met je klas uitgenodigd om de finale bij te wonen. Samen met je beste vriend/vriendin verheug je je op een heerlijke hockeydag. Jullie doen mee aan een shoot-outcompetitie, waarmee jullie een "meet and greet” met de internationals van Oranje kunnen winnen. Maar er komt een eind aan het onbezorgde genieten als jullie toevallig een gesprek afluisteren en te horen krijgen dat er plannen zijn om de wereldbekers uit het stadion te stelen. Want als niemand jullie gelooft, besluiten jullie zelf de diefstal te voorkomen. Maar of dat nou zo slim is, is de vraag.

Dank namens Last-Minute Piet

Met vriendelijke groet,

Florian Mulder
Projectleider Fotografie en Video
T   +31 (0)30 75 13 423

Niet aanwezig op maandag

Gaat van de opbrengst nog een deel naar de club? Mvg Peter Jepma Sponsorcommissie

Peter Jepma26-11-2014 @ 14:57:26

Wat leuk zeg

Elvi van Loveren26-11-2014 @ 15:32:43

Heel leuk! Ik geef het aan Inez!

Charlotte Beinker27-11-2014 @ 12:53:34