Meebouwen aan de toekomst van de club middels het Obligatieplan

Beste leden en ouder(s) van onze jeugdleden,

Twee weken geleden heeft u de uitleg over het obligatieplan ontvangen. Op dit moment hebben we al een mooi bedrag aan formele toezeggingen binnen, maar het is nog niet genoeg.

Wilt u meedoen en meebouwen aan de toekomst van de club en ook nog een leuke rente ontvangen? Stuur dan het inschrijfformulier zo spoedig mogelijk in.

In de gesprekken met de bank en de gemeente helpt het als we als club kunnen laten zien dat wij graag meebouwen . Als bestuur doen we in ieder geval ook mee met het obligatieplan.

Natuurlijk is het mogelijk voor familieleden zoals opa’s/oma’s, suikerooms en tantes om mee te doen aan het obligatieplan. Daarom staat het als pdf ook op de website.

Hoe meer financiering we met het obligatieplan realiseren, des te goedkoper is het voor de club.

Met vriendelijke groet,

Bas Eggink