Coronamaatregelen MHC Lemmer

5-11 Beste leden, ouders en bezoekers,

jullie konden al lezen over de maatregelen vanuit de overheid en de KNHB. Daarbij is gelukkig ook begrip vanuit de overheid voor de impact die dit heeft voor de sportclubs om deze maatregelen te organiseren. Bij MHC Lemmer gaan we dat voorlopig als volgt uitvoeren, zonder een zwaar extra beroep te moeten doen op extra vrijwilligers en toch lekker kunnen hockeyen:

- de coronapas + ID heb je (vanaf 18 jaar) in ieder geval bij je om gebruik te kunnen maken van terras en kantine, kleedkamers & toiletten.

- hockey is bij ons een buitensport en daarom vragen we je: blijf zo kort mogelijk in het clubhuis en als het regent staan er genoeg paraplu’s te leen.

En mocht je om reden hierdoor geen toegang kunnen krijgen tot de binnenruimten en het terras, houdt dan graag 1,5 meter. Daar willen wij als MHC Lemmer allemaal wel aan meewerken toch?

Veel plezier op en rond het veld,

Bestuur MHC Lemmer