Update Coronamaatregelen

Vanaf morgen 25 september wordt een groot deel van de nu nog geldende Coronamaatregelen versoepeld.

Zoals bij velen bekend zijn er in de horeca nog wel beperkingen en dat geldt dus ook voor onze bar in het clubhuis.

Omdat testen voor toegang met QR-codes of testbewijzen ingewikkeld is met wisselende vrijwilligersteams, hebben wij besloten om ons clubhuis voorlopig alleen open te stellen voor gebruik van het toilet, kleedkamers en het bestellen en afhalen van consumpties aan de bar.

Wij hanteren dus de zogenoemde doorstroomregels, wat inhoudt dat je niet binnen mag blijven zitten of staan.

Gelukkig kunnen we buiten weer zonder beperkingen samenkomen, en is er op ons terras volop ruimte om van de wedstrijden te genieten.