Start Grote Clubactie 2021!

18-9 Nieuws Vandaag start voor alle sportclubs de Grote Clubactie! Van ieder verkocht lot van EUR 3,-- gaat EUR 2,40 rechtstreeks naar de clubkas om te gebruiken voor allemaal mooie nieuwe materialen voor in de keeperstas (ballen, maskers, keeperspullen, etc).

Alle spelers hebben een verkoopboekje met een eigen QR-code gekregen via de coach. De actie loopt van zaterdag 18 september tot medio november. Vanaf die eerste dag mogen alle lotenverkopers langs de deuren gaan of langs vrienden en familie om loten te verkopen.

Er zijn prijzen te winnen; niet alleen door de kopers van de loten, maar ook door de lotenverkopers. Als je meer dan 20 loten verkoopt krijg je sowieso een prijs (iets lekkers!)

Je kunt ook online loten aanschaffen. Kijk op https://lot.clubactie.nl/lot/mhc-lemmer/438649Via een QR-code gaat het sneller en makkelijker. Dit kan goed werken in plaats van de machtiging.

Mocht je vragen hebben, of wat missen, neem dan via mail contact op met [email protected].

Bij voorbaat dank voor jullie hulp en we wensen jullie heel veel succes met de verkoop!