Oefenwedstrijden in maart

Beste leden,

Er is sinds de laatste keer weer veel gebeurd! De schaatsen zijn opgeborgen, de hockeyschoenen kunnen weer aan. En voor onze dames-teams is er goed nieuws gekomen tijdens de persconferentie deze week: jullie mogen weer hockeyen.

Omdat de avondklok nog gehandhaafd blijft, blijft ook het trainingsschema nog wat aangepast. De trainingen staan inmiddels allemaal weer in Lisa, dus kijk goed wanneer je voor de training op het veld verwacht wordt en meld je even aan of af.

Voor de komende weken hebben we ook in de weekenden weer leuke dingen in petto. In Lisa staan inmiddels de dagen vermeld waarop we wedstrijdjes gaan organiseren:

• De dames-teams gaan met de MA1 en de MixA1 op 3 zondagen een mini-competitie spelen. Dit doen ze met de eigen teams (we gaan niet mixen).
  • De B-teams en de C-teams gaan we mixen in 4 gelijkwaardige teams. Deze teams spelen op 3 zaterdagen een mini-competitie.
  • De D1 speelt op 6 maart een 7-7 wedstrijd onderling en op 20 maart worden de E8 en D1 gemixt en spelen ze met 2 elftallen tegen elkaar.
  • De E8 speelt op 6 maart tegen E6 en op 20 maart gemixt met de D1 een elftal-wedstrijd op een heel veld. Mooie oefening alvast voor volgend seizoen.
  • De E6 speelt op 6 maart tegen E8 en op 20 maart onderling tegen de oudste f-jes.
  • De F1 en benjamins spelen op 6 maart onderling. Op 20 maart gaan de oudste f-jes en benjamins met de E6 spelen op een E6-veld. We mixen de teams dan. De jongste f-jes en benjamins spelen dan onderling.

Voor de teams die gemixt gaan worden, volgt later de teamindeling. Dit gaan we doen in overleg met de coaches. Dan volgt ook voor de B-teams en de C-teams het exacte tijdstip waarop je moet spelen. Meld je wel vast aan of af in Lisa voor de komende zaterdagen. Dan weten we op wie we kunnen rekenen.

De overige maatregelen blijven nog wel van kracht: het clubhuis is gesloten, ouders zijn niet toegestaan op het veld en we blijven thuis bij klachten.

We hopen op weer een paar mooie hockeydagen en wensen jullie alvast heel veel fun!

Sportieve groet,
De TC