Voorlopige start trainingen jeugd-elftallen

Beste leden,

Allereerst wensen wij jullie een gezond en sportief 2021! Wij hopen dit jaar op meer competitiewedstrijden, maar dat hebben we niet in eigen hand. Voorlopig start de competitie nog niet en zullen we 12 jan moeten afwachten over het vervolg. Gelukkig mag er nog steeds buiten gesport worden t/m 18 jaar. Daarom willen we vanaf volgende week (11 jan) de trainingen voor de jeugd-elftallen weer oppakken. In Lisa staat voor ieder elftal 1x per week een training in gepland. Graag weer aan- of afmelden voor je training via Lisa, zodat de trainer weet op wie gerekend kan worden. De komende week gaan we als TC overleggen wat we de jongste jeugd gaan bieden en wanneer we dat opstarten. Zodra er meer nieuws is, horen jullie het van ons.

Sportieve groet,
De TC