Volvo Van der Schaaf Sneek blijft sponsor! Let op: kans op clubbonus

Al vanaf medio 2020 is Volvo Van der Schaaf in Sneek sponsor van MHC Lemmer. Zoals dat gaat zijn ook deze overeenkomsten ‘eindig’. Goed om weer in gesprek te zijn met elkaar over ontwikkelingen en verwachtingen.

Stefan Huisman is onze contactpersoon

Stefan Huisman is onze contactpersoon in Sneek. Hij woont zelf in Sneek en werkt al een aantal jaren bij Volvo Van der Schaaf. Stefan geeft aan: "Het merk Volvo spreekt mij enorm aan op gebied van het product, de kwaliteit en de visie die Volvo heeft. Bij Volvo draait het niet om de auto maar om de personen die erin vervoerd worden, oftewel de veiligheid van inzittenden. Het is niet voor niets dat Volvo’s uitgesproken ambitie is om geen ongelukken plaats te laten vinden met dodelijke of zwaargewonde afloop.”

Het bedrijf Van der Schaaf is trouwens onderdeel van Jacob Schaap met Volvo vestigingen in Emmeloord, Dronten en Lelystad.

Hybride en elektrisch

Het Volvo-aanbod van nieuwe auto’s is elektrisch en hybride. Auto’s met dieselmotor worden sinds kort niet meer geleverd. De recente modellen zijn de Volvo C40 Recharge en de XC40 Recharge. Naast deze duurzame insteek en doelstelling is veiligheid nog steeds een van de grote speerpunten van Volvo. Daarnaast is het doel om in 2025 50% van de geproduceerde Volvo elektrisch te laten zijn en wil Volvo in 2040 een klimaatneutraal bedrijf zijn.

Clubbonus!

Iedereen vindt het logisch dat hockey en Volvo samenwerken. Vandaar dat de KNHB en Volvo Nederland al jaren gerichte activiteiten ontwikkelen. De mooiste is de clubbonus die al twee jaar bestaat: er is direct voordeel voor de club als een lid of een ouder van een jeugdlid een nieuwe of gebruikte Volvo aanschaft. Het kan gaan om EUR 1000,-- of EUR 500,--. Ook als het een leaseauto betreft!

In de loop van het jaar komt er een Volvo-evenement samen met MHC Lemmer.

Meer informatie over alle mooie auto’s op www.volvocarsfriesland.nl.

Wil je meer weten, neem dan contact op met Stefan Huisman via [email protected] of via 0515-419618.

#volvo #mhclemmer #volvoforlife #volvoclubbonus #volvovanderschaaf