Grote Clubactie en Rabo Clubsupport

11-9 Nieuws Ieder jaar doet onze club mee met een tweetal mooie acties die onze clubopbrengsten vergroten. Het zijn De Grote Clubactie en Rabobank Clubsupport. Deze acties gaan binnenkort weer starten.

De Grote Clubactie start op zaterdag 18 september en is een lotenactie. Onze jeugd van F tot en met B krijgt een lotenboekje en kan bij buren en familie loten verkopen. Ook bedrijven kunnen meedoen met een Superlot. Ieder jaar wordt het digitaler en dit jaar werkt het met een QR-code. Van de week ontvangen jullie meer informatie.

Rabobank Clubsupport is een actie waarbij je als lid van de Rabobank je 'stem' kunt uitbrengen op meerdere clubs- en verenigingen. Deze stem is geld waard. Deze actie loopt in oktober. We houden je daarvan op de hoogte.

Bedankt voor het meedoen en meedenken met deze acties!