Nieuwe wedstrijdjes en clinics in LISA

4-4 Nieuws Beste spelers, ouders, coaches en trainers,

Op dit moment genieten we van een vrij paasweekend. Wij hadden natuurlijk gehoopt dat we nu wisten dat binnenkort de competitie weer van start mag gaan. Helaas, zover is het nog niet. De bond heeft nog wel steeds hoop op het starten van de competitie per 1 mei. Zou toch heel mooi zijn!

Voor het zover is zorgen we wel weer voor een leuke invulling in de komende weekenden. In Lisa staan voor de komende 3 weken weer wedstrijdjes en voor een aantal teams een clinic ingepland. Kijk dus goed wanneer je op het veld verwacht wordt. Graag weer aan-of afmelden in Lisa, zodat de coaches en trainers weten op wie ze kunnen rekenen. Voor de oudere jeugd: graag ook goed in de gaten houden of je verwacht wordt om te fluiten.

We wensen jullie weer veel fun op het veld!

Sportieve groet,
de TC