Wedstrijdjes 21 nov en vervolg

11-11 Nieuws Beste leden,

We hebben een paar leuke zaterdagen achter de rug met onderlinge wedstrijdjes en een clinic. Aanstaande zaterdag staat er niks gepland, tenzij er met je trainer/coaches anders is afgesproken. We hebben voor zaterdag 21 nov nog een keer een mooi programma gemaakt. De jongste jeugd krijgt opnieuw een leuke en leerzame clinic in de ochtend. Voor de elftallen organiseren we 6-6 of 7-7 wedstrijdjes. Inmiddels staat dit allemaal in Lisa en vragen we jullie om je aan of af te melden. Dit zijn tevens de laatste wedstrijdjes voor dit kalenderjaar.

Inmiddels hebben we van de hockeybond te horen gekregen dat de midwintercompetitie dit jaar niet doorgaat. De elftallen zouden hiervoor opgegeven worden. De reden hiervan is dat de bond de periode januari/februari wil gebruiken om de competitie die nu gestopt is dan te spelen. Dit is uiteraard afhankelijk van de maatregelen en wat wel/niet mag op dat moment. Als er gehockeyd mag worden, zal de competitie in het weekend van 9/10 januari opgestart worden. Wij zullen hier ook de trainingen op aanpassen.

Sportieve groet,
de TC (Meindert, Loes, Robbert en Lucie)