Wedstrijdjes onderling komende weken

19-10 Nieuws Beste ouders, jeugdleden, coaches en trainers,

Zoals al genoemd door het bestuur, ligt de competitie de komende tijd stil. Competitiewedstrijden en oefenwedstrijden tegen andere clubs zijn niet toegestaan. Maar... onderling mogen we wel wedstrijdjes spelen. Weliswaar zonder publiek, maar het geeft ons de mogelijkheid om toch in het ritme te blijven en ook op de zaterdagen te kunnen hockeyen. Daarom hebben wij voor 24 oktober en 7 november onderlinge oefenwedstrijden geregeld voor alle jeugdteams. Deze staan inmiddels ook in Lisa. Check even wanneer je wedstrijd is en meld je even aan (of af) via Lisa. Dan weten de coaches op wie ze kunnen rekenen.

O ja, ook voor zaterdag 31 oktober zijn we bezig met het organiseren van een clinic, info hierover volgt binnenkort.

Sportieve groet,
De TC (Meindert, Loes, Robbert en Lucie)