Win leuke prijzen bij de pubquiz en sponsor MHC Lemmer

18-5 Nieuws ONLINE QUIZ

Aankomende zaterdag organiseert Café Le Duc  de 1STE  editie van de ONLINE QUIZ voor de verenigingen in en rondom Lemmer en wij doen ook mee! 🎉 Van elk verkocht kaartje gaat €5,- naar onze vereniging, dus klik op de link van MHC LEMMER om ons te sponsoren en om mee te spelen!

Daarnaast  kun je als winnaar van de quiz een tegoedbon winnen van Break Out Lemmer T.W.V. €200,-! Begin je seizoen goed met een nieuwe outfit.
Daarnaast heeft Café Le Duc nog een paar leuke prijzen (10 totaal)!🎁

@dikketut €50, tegoedbon!

@Beachclublemmer Beers & Burgers!

@LennaLemmer €30,- tegoedbon

Datum: Zaterdag 23 Mei vanaf 22.00 uur 📌
Aanmelden kan tot 21:30🙏

Hoe kun je hier aan mee doen?

- Koop een kaartje voor €10 (Cafe Le Duc doneert daarvan €5,- aan onze club)
: https://eventix.shop/7rxay8dt

- Een uur van te voren krijg je een mail met daarin een link naar de website van de quiz

- Ze vragen je dan om een nickname in te vullen, vul hier je e-mail adres in t/m @. Voorbeeld: cafeleduc@ dus niet je hele e-mail adres.

- Voor 22:00 moet iedereen zijn aangemeld!

📍 Denk je dat jij de eerste plek kan winnen? Ga je voor de andere leuke prijzen? Of sponsor jij je club gewoon graag? Koop dan snel een kaartje! 💥