Poiesz jeugdsponsoractie, spaar me voor de club!

HET IS WEER TIJD VOOR DE JEUGD SPONSOR ACTIE BIJ DE Poiesz !

Vanaf aankomende maandag, 10 februari, begint de Jeugd Sponsor Actie weer bij de Poiesz. Deze actie duurt t/m 5 april, dus we hebben veel tijd om zoveel mogelijk munten in de 'MHC Lemmer' koker te gooien!

17 t/m 22 februari is onze actieweek en 22 februari is onze actiedag, dan mogen wij in de Poiesz onze club gaan promoten en de winkel in MHC Lemmer thema aankleden. Wij zoeken hiervoor nog hulp, dus als je vrij bent op 22 februari en het lijkt je leuk om onze club te helpen zoveel mogelijk munten te verzamelen, stuur dan een mailtje naar [email protected] ! Iedereen die helpt maakt ook kans op een kaartje naar het Poiesz Gala op 17 april!

Je ontvangt 1 munt bij €10 aan boodschappen. Onze koker staat bij Poiesz Verleat, dus gooi daar al je munten in! Het geld wat wij ophalen met deze actie gaat rechtstreeks naar de club, zodat wij nog beter kunnen trainen en spelen.

Helpen jullie ons mee zoveel mogelijk munten in onze koker te krijgen? Bij meer informatie kan je ook bij je coach terecht, die weet er ook vanaf!