Programma zaalhockey

Beste hockeyers, ouders en coaches,

Komend weekend staan alweer de laatste wedstrijden op het programma en de laatste trainingen zijn volgende week 4 December. Voor de f-jes en benjamins betekent dit dat vandaag (vrijdag 29 november) de laatste training is, voor de andere teams gaan de trainingen nog door tot en met woensdag 4 december. Daarna hebben we tot de kerstvakantie even rust. Uiteraard is het mogelijk dat er in overleg met trainers en coaches wordt doorgetraind, mocht daar voldoende animo voor zijn.

Voor januari-februari hebben we een zaalprogramma opgetuigd met de nadruk op de jongste jeugd. Zaalhockey is een technisch spelletje wat heel leerzaam is met name voor de jongste jeugd. Het schema bestaat voor de jongste jeugd uit trainingen in Lemmer en wedstrijdjes in Lemmer en Emmeloord. Voor de oudere jeugd, dit is vanaf de B’s, hebben we alleen wedstrijdjes tegen Emmeloord.

Zie voor de diverse momenten bijgaand schema.

Mocht er onder de oudere jeugd belangstelling zijn om toch te trainen of meer wedstrijdjes te spelen dan is dit in overleg met ons waarschijnlijk nog wel in te passen (waarna wij dit met de Hege Fonnen zullen kortsluiten), echter alleen bij voldoende animo.

Bekijk het bijgaande schema goed voor de diverse speelmomenten en noteer die in je agenda. Het staat niet in je Lisa-agenda, dit schema is leidend.

Voor 29 februari zijn we bezig om voor de meiden en mix C, B en A jeugd drieluik wedstrijdjes te organiseren met Kampen, Emmeloord en Lemmer. Tijdstip zal tussen 10.00 en 16.00 liggen. Noteer dit ook alvast in je agenda. Voor de jongens A is er een mogelijkheid een wedstrijd tegen Steenwijk te spelen die dag. Informatie hierover ontvangen jullie via de coaches, wij zijn met hen in overleg hierover.

We wensen jullie een fijne laatste speelronde, alvast fijne feestdagen, dan zien we jullie straks graag gezond, fit en boordevol energie terug in de zaal!!

Voor vragen mail naar [email protected]

Sportieve groet,

TC MHC Lemmer