Spelregel cursus 2020

Bij MHCLemmer krijgen alle B1 junioren, 14 jaar en ouder, een uitnodiging om in de winterperiode deel te nemen aan de spelregelcursus.

Het volgen voor deze cursus is voor hen verplicht. Bij het slagen voor deze cursus wordt de jeugd ingezet om te fluiten bij de C teams en/of lager.

Ieder jaar zijn er ook enthousiaste ouders, familieleden die deel willen nemen aan deze officiële KNHB cursus. Deze geïnteresseerden worden daarna niet automatisch ingedeeld om te gaan fluiten. Maar op deze manier leer je de regels beter inzichtelijk te krijgen en begrijp je beslissingen van de scheidsrechters ook beter. We moedigen dan ook zeker aan om deel te nemen aan deze cursus, het is kosteloos en de informatie/ oefenavonden worden gegeven in ons clubhuis.

In week 11 ( 9 t/m 15 mrt 2020) worden deze klassikale oefenavonden gegeven. Het spelregel examen is eind maart (week 14 2020) gepland in het clubhuis.

Voor opgave en/of meer informatie graag contact opnemen via [email protected]