Sponsor-update: dankbaar voor acties van Volvo Sneek en Rabobank!

Dankzij onze sponsoren Volvo Van der Schaaf Sneek en Rabobank Sneek-Zuidwestfriesland hebben we als club nieuwe mogelijkheden:

1. Volvo Clubbonus van EUR 1000,-- maakt nieuwe uit-shirts van Dames 1 mogelijk: dankzij de aankoop van een nieuwe Volvo bij Volvo Van der Schaaf door de ouders van twee van onze leden, heeft de club EUR 1000,-- ontvangen. Dit bedrag is gebruikt om nieuwe uit-shirts voor Dames 1 en Meisjes A1 aan te schaffen. Bedankt Douwe en Tiny voor jullie medewerking en geniet van de auto!

2. Rabo Clubsupport: dankzij de leden van de Rabobank is bij de Clubsupport actie van oktober een bedrag van EUR 289,-- ingezameld voor de club. Dank aan de Rabobank en onze actieve Rabobank-leden!

Namens de club: BEDANKT!