Volvo Van der Schaaf partner van MHCLemmer!

Volvo Van der Schaaf partner van MHC Lemmer – met clubbonus!

2 september 2019

Sinds de zomer is Volvo dealer Van der Schaaf te Sneeksponsor van MHC Lemmer.
Met een duidelijk voordeel voor onze club. Wanneer een clublid óf een ouder daarvan kiest voor een nieuwe Volvo, ontvangt de club €1.000,- clubbonus. Wordt er gekozen voor een jong gebruikte (Volvo Selekt) occasion, ontvangt de club €500,-. Goede deal!

Van der Schaaf, Volvo en hockey

"Volvo sponsort de KNHB en wij sponsoren veel hockeyclubs in onze regio. Omdat het een goede match is tussen hockey en ons merk”, licht Joost Schaap toe. Joost is directeur van het familiebedrijf dat vestigingen heeft in Sneek, Leeuwarden en Drachten (Volvo Van der Schaaf). Ook de bedrijven in Heerenveen, Emmeloord, Dronten en Lelystad (Jacob Schaap) horen erbij.

"In Lemmer wonen veel van onze klanten, en het is belangrijk dat wij onze naamsbekendheid en betrokkenheid hier tonen op de club”, is de aanvulling van Paul van de Kamp. Paul is de verkoopadviseur van Sneek en op die manier is hij goed bekend met de klanten in Lemmer, Balk en verdere omgeving.

Clubbonus

Joost en Paul vertellen verder: "Er is direct voordeel voor de club als een lid of een ouder van een jeugdlid een nieuwe of gebruikte Volvo aanschaffen. Ook als het een leaseauto betreft. Goed om daar direct bij aan te geven: de clubbonus heeft géén invloed op de onderhandelingspositie.

Het kan gaan om EUR 1000,-- of EUR 500,--.”

De club is verheugd met deze nieuwe sponsor. Het merk sluit goed aan bij de kern waar de sport en onze club voor willen gaan: gezamenlijk en met plezier de hockeysport beleven en op die manier een goede prestatie behalen.

Meer informatie over alle mooie auto’s op www.volvocarsfriesland.nl

#volvo #mhclemmer #volvoforlife #volvoclubbonus #volvovanderschaaf