Nieuwjaarsborrel

13-1 Nieuws Gistermiddag werd iedereen tijdens de traditionele nieuwjaarsborrel door de voorzitter welkom geheten met een glaasje bubbels.

Een terugblik op het afgelopen jaar leerde ons dat er veel is gebeurd en dat er voor het volgende jaar weer veel mooie ideeën en sportieve initiatieven zijn.
Daarop volgend reikte Jan Willem aan een aantal vertegenwoordigers van de basisscholen in Lemmer grote tassen uit. In deze tassen zitten complete hockeysets zodat er al vroeg op alle basisscholen begonnen kan worden met het prachtige hockeyspel.

Er werden nog meer mooie prijzen uitgereikt: Lucie Kraaijeveld ontving uit handen van Birgitte, de 'hondenbak' trofee, voor de vrijwilliger van het jaar die zich op bijzondere wijze inzet voor onze hockeyclub.

En daarnaast was er natuurlijk de uitreiking van 'de Gouden Hockeybal' challenge, een initiatief van sponsor Tickles in samenwerking met de sponsorcommissie.
Deze bokaal werd na spannende weken waarin diverse sponsoren de uitdaging aangingen om goed mogelijk te scoren uiteindelijk met een prachtige score gewonnen door Brasserie No.14. De beker werd in ontvangst genomen door Nicolette en Ties Zwager mede verantwoordelijk voor de hoge score.

De middag werd afgesloten met een heerlijke kom snert en de belofte dat we er met z'n allen weer een gezellig en sportief jaar van gaan maken.