Reminder, a.s. zaterdag Nieuwjaarsborrel & prijsuitreiking!

Om het nieuwe jaar ook feestelijk in te luiden en eenieder een gelukkig nieuwjaar te wensen, willen we graag a.s. zaterdag 12 januari met elkaar het glas heffen en indien het weer het toelaat een hockeywedstrijd spelen.

Ook zal de traditionele 'hondenbak' weer uitgereikt worden aan een vrijwilliger die zich met hart en ziel inzet voor onze mooie hockeyclub. En wordt de trofee uitgereikt aan de winnaar van de Gouden Hockeybal Challenge, een uitdagend initiatief van onze sponsor Tickles i.s.m. de sponsorcommissie.

Vanaf 15.00 uur is er de mogelijkheid om vanaf de D-elftallen voor ieder die wil, spontaan een wedstrijd te spelen. Ter plekke zullen er teams worden gemaakt al naar gelang het aantal spelers.

Vanaf 16.00 uur is de glühwein warm en zorgen we voor een warme hap.

Er staan in 2019 weer heel wat evenementen op de planning bij onze mooie hockeyclub. Dit soort evenementen kan niet plaatsvinden zonder jullie aanwezigheid, dus we hopen iedereen ook a.s. zaterdag de 12te zien in het clubhuis!