Nieuws van onze sponsor Break Out

Break Out Lemmer

Onze club heeft een aantal sponsoren die al jarenlang onze club steunen.

We zetten hen in de komende maanden één voor één centraal via een kort interview.

Deze keer aandacht voor Break Out Lemmer; een betrokken winkel en een sponsor van het eerste uur!

Wat doet ons bedrijf:

Wij hebben een sport & mode winkel in het centrum van Lemmer. Qua sport proberen wij al het materiaal en kleding te leveren wat er gevraagd wordt door de diverse (sport)verenigingen in en om Lemmer.

De betaalbare vrijetijdsmode richt zich zowel voor de dames als heren met name in het midden en hoog segment.

Wie is de persoon achter de winkel?

Break Out sport & mode bestaat inmiddels 20 jaar, waarvan de laatste 15 jaar Harry Buitenga de eigenaar is.

Wat is de visie van jullie winkel?

Onze visie is qua sport alles (in ieder geval de basis) te kunnen bieden waar de "sportendeā€ Lemster mee uit de voeten kan. Qua mode hebben we bewust de laatste jaren gekozen om meer vrijetijdsmode erbij te gaan doen, dit omdat we er achter kwamen dat wij de Lemster en onze toeristen in het voorjaar en in de zomer (sindsdien ook 12 maanden per jaar) van leuke betaalbare kleding konden voorzien.

Wat is jullie binding met hockey?

Onze binding is dat wij eigenlijk vanaf het begin zijn gevraagd om de club van clubtenue etc te voorzien, van de kleding die wij met onze naamsvermelding mogen verkopen, gaat er ook altijd een bedrag terug richting clubkas, zodat in principe er drie partijen beter van worden!

Het pakket wat wij nu richting de hockey aanbieden is nu compleet van de merken Reeceen Dita.

Ook heeft mijn dochter Lynn jarenlang met plezier bij MHC Lemmer gehockeyd, waarbij we het verenigingsgevoel van dichtbij mee hebben mogen maken.

NOVEMBER-ACTIE

Qua actie willen we in november een MHC Ledenavond organiseren waarbij men die avond, onder het genot van een hapje en een drankje, tegen een mooie korting, kan shoppen voor eventuele cadeaus richting de december maand.

Wanneer kunnen we je zien bij MHC Lemmer?

Aangezien de zaterdag altijd de speeldag is van MHC Lemmer en wij dan overdag gezellig in onze winkel staan, is het wel eens lastig om je betrokkenheid te laten zien. Maar dat we dat wel graag willen, is een feit.

Met vriendelijke groet,

Harry Buitenga