Grote Clubactie 2018

Beste leden,

Ook dit jaar doet onze club mee aan de Grote Club Actie. Een fantastische actie die onze club een mooie financiƫle bijdrage kan opleveren. Vorig jaar was dat zelfs rond EUR 900,--!

Opbrengst

Van ieder verkocht lot van EUR 3,-- gaat EUR 2,40 rechtstreeks naar de clubkas om te gebruiken voor een speciaal doel. Dit jaar willen we de opbrengst besteden aan de inzet van trainingsmaterialen

Samen

Deze actie kunnen we niet alleen, vandaar dat we een beroep doen op de coaches en hun spelers/team. De verkoopboekjes worden aan de coaches uitgereikt, die ze vervolgens onder de spelers verdelen.

Prijzen!

Er zijn prijzen te winnen; niet alleen door de kopers van de loten, maar ook door de lotenverkopers. Als je meer dan 20 loten verkoopt krijg je sowieso een prijs (een voucher voor iets leuks).

Timing

De actie loopt van 15 september tot 22 november. Vanaf die eerste dag mogen alle lotenverkopers langs de deuren gaan of langs vrienden en familie om loten te verkopen. Tip: Probeer in de eerste twee weken zoveel mogelijk loten te verkopen! Wij willen zelf op 4 november alle lotenboekjes weer terug verzamelen. In een boekje kunnen 20 verschillende personen (1 of meerdere) loten kopen.

In het clubhuis komt een herkenbare Grote Club Actie doos te staan waar de boekjes weer ingeleverd kunnen worden.

Bedankt & succes!

Bij voorbaat dank voor jullie hulp en we wensen jullie heel veel succes met de verkoop!

Namens MHC Lemmer,

Birgitte Jacobs en Mark Stam