Trainingen, wedstrijden én de Rabobank seizoensopening!

Morgen beginnen alle trainingen weer en het eerste wedstrijdweekend komt eraan.

Controleer je nog even goed of je hockey outfit compleet is? Scheenbeschermers én bitje zijn ook tijdens trainingen verplicht, vergeet deze dus niet! En mocht je een nieuw clubshirt, een donkerblauw rokje/broek/sokken nodig hebben dan kun je daarvoor terecht bij Break Out in Lemmer.

Vanaf zaterdag 8 september spelen we met nieuwe teams en  nieuwe coaches. Met de Rabobank Seizoensopening willen we de teamgeest vanaf het eerste weekend in de goede richting brengen.

Wat is de bedoeling?

Alle teams van D tot en met A verzamelen, mét hun coaches, op zondag 9 september om 13.15 uur bij de club.

Tussen 13.30-16.30 uur spelen alle teams diverse meerkamponderdelen tegen elkaar. Soms zijn het hockeyspelletjes, soms ook niet. Denk aan knotshockey, de snelheidsmeter en/of behendigheidsspelletjes.

Na de prijsuitreiking in diverse categorieën, ronden we deze teamdag om 17.00 uur af met een overheerlijk hapje en drankje.

Voor de E en F-teams geldt hetzelfde, alleen in de ochtend: meerdere spelletjes in een meerkamp van 11.15-12.30 uur met een poffertjes-lunch na afloop.

Zoals aangegeven is het echt de bedoeling dat teams en coaches er zijn, deze dag staat in Lisa, dus geef op tijd aan je team/coach aan of je aanwezig bent.

Maar deze mooie dag mag je beslist niet missen dus tot zondag 9 september.