Wedstrijdschema familie toernooi zaterdag a.s.

27-6 Nieuws Hallo allemaal,

Het wedstrijdschema is gemaakt en hier bij gevoegd, alle teams zijn ingedeeld, dus we zien jullie zaterdag graag allemaal om 9.45 uur op de club.

Poule 1 heeft 5 teams, dus die spelen iets langer door op veld 1 en 2

We zijn blij om te zien dat jullie je allemaal aangemeld hebben voor een sportief en gezellig dagje hockey. Het indelen is ieder jaar weer een hele puzzel, dus zorg er echt voor dat je team aanwezig is zodat er geen uitval ontstaat. Blijf altijd sportief, denk aan kinderen en spelers die niet wekelijks hockeyen.

Draag zoveel mogelijk een bitje (te koop in het clubhuis), scheenbeschermers en vergeet de zonnebrand niet!!

Ook indien je niet meespeelt, ben je van harte welkom om te komen aanmoedigen en daarna te genieten van een broodje hamburger, portie saté en/of een drankje!
Dus nodig ook gezellig vrienden, familie en buren uit.

Tot zaterdag!