Poiesz jeugd sponsor actie gaat weer van start!

11-2 Nieuws Vanaf morgen 12 februari start de Poiesz jeugd sponsor actie weer bij de Poiesz supermarkt Verlaet. De actie loopt t/m zondag 8 april.

We zijn heel blij dat we weer kunnen sparen voor onze hockeyclub. Iedere gespaarde jeugdsponsormunt levert weer geld op, wat ten goede komt aan materiaal voor de jeugdleden.

Bij iedere 10,00 euro ontvang je een sponsormunt (dit jaar met een gouden rand, oude munten zijn ongeldig)
Bij de wekelijkse bakkerijaanbieding ontvang je maar liefst 15 sponsormunten, die we natuurlijk graag terug zien in de koker van MHCLemmer.

Op zaterdag 24 februari mogen wij onze club weer extra onder de aandacht brengen in de Poiesz. Er zijn al een aantal jeugdleden en ouders die ons daarbij willen helpen, maar nog steeds is alle hulp welkom! Mocht je willen helpen stuur dan even een mail naar [email protected]

Alvast bedankt en spaar de komende weken mee voor MHC!!