Basiscursus Train de Trainer

24-4 Gisteravond hebben 8 jeugdleden de basiscursus trainer jongste jeugd afgerond. Hockeyschool Friesland heeft ze zowel theorie als praktijk geleerd in 4 cursusweken, waarbij ze konden oefenen op hun medecursisten. Alle cursisten trainen op het moment een jeugdteam als vrijwilliger of voor hun maatschappelijke stage. Wij zijn heel trots op onze leden voor het succesvol afronden van deze cursus en hopen ze nog vaak te zien op het trainingsveld. Mocht je ook interesse hebben in een trainerspositie en/of een maatschappelijke stage, neem dan contact op met Margot Smand of Eva van Asch.

foto: van links naar rechts Renée Migchels, Britt Migchels, Jeanine de Vries, Berend Vos, Elise Pars, Youri Bosma, Yvette Schoot & Melle Zijlstra