Algemene Leden Vergadering op Donderdag 14 September!

Beste Leden, Jeugd, Ouders,

Graag willen wij jullie uitnodigen voor het bijwonen van de ALV op Donderdag 14 September, om 20.30 uur. Vanaf 20.00 uur staat de koffie/thee voor jullie klaar.

Tijdens deze ALV willen wij graag de uitkomst van de sessies omtrent onze Lange Termijn Visie met jullie delen en heeft Piet van der Ende, na 12 jaar, te kennen gegeven dat hij wil stoppen als penningmeester. Het bestuur draagt Bram Dam voor als zijn opvolger en vraagt de ALV hierover te stemmen. De financiƫle stukken zullen per 10 September op de site komen te staan.

We maken deze ALV extra aantrekkelijk om te komen door het formele deel aan te vullen met een (mini-) wijnproeverij met Wiebe van de Lageweg. Hij is expert in Zuid-Afrikaanse wijnen en we hebben hem bereid gevonden om ons na het formele deel wat meer te vertellen én te laten proeven van een paar goede wijnen.

Graag vernemen wij of jullie komen via: [email protected]

Vaststellen definitieve agenda

Notulen vorige vergadering (27 September 2016)

Terugblik op afgelopen seizoen