belangrijke info familie toernooi en meer!!

Wind, kou en vooral de voorspelling voor veel regen hebben ons doen besluiten het familie hockey toernooi te verplaatsen.

We snappen de teleurstelling, maar gezien het grote aantal jongste jeugd en familieleden die van ver moeten komen, plus alle aandacht die er is besteed aan de meest prachtige kostuums kunnen we niet anders dan het toernooi verplaatsen naar zondag 10 september!!

Het thema blijft in stand, we gaan dus nog steeds voor Hollywood style, de kostuums kunnen dus even in de kast, maar blijven niet ongebruikt.

Licht al je medespelers, familieleden etc. in van deze verplaatsing en blok die datum in je agenda!

Maarrrrrrrrrrrrrrrr, dat betekent niet dat we zaterdag niets organiseren. Jullie aanwezigheid is zeer gewenst, sterker nog, jullie kunnen zaterdag niet wegblijven, want er gaat iets heel bijzonders gebeuren en dat mag je echt niet missen!!

Iedereen wordt om 13.30 uur in het clubhuis verwacht, de spelers van MHCL graag in clubtenue.

We kunnen nog geen tipje van de sluier oplichten, maar het wordt absoluut spectaculair en verrassend!

Bovendien gaan we onze kampioenen van dit seizoen huldigen en is de bar open voor een hapje en een drankje.

We zien iedereen dus heel graag om 13.30 uur in het clubhuis.

Familie, vrienden etc. iedereen is welkom, tot zaterdag, be there!

Jammer, maar goed besloten!!! En iedereen naar t clubhuis voor huldiging en borrel!!!!

Eva van Asch29-6-2017 @ 09:15:10