Definitieve teamindeling en belangrijke info

Aanstaand weekend vinden de laatste jeugdwedstrijden van dit seizoen plaats. Volgende week heeft de Dames 1 haar laatste wedstrijd. En we zijn er natuurlijk allemaal (als speler of toeschouwer) op het familietoernooi 1 Juli.  In dit bericht willen we graag de teamindelingen voor het nieuwe seizoen, de laatste trainingen en iets over coaches onder de aandacht brengen.

Teamindeling

Iedereen is natuurlijk nieuwsgierig naar de nieuwe indeling voor het seizoen. Tijdens de coachavond dachten wij eruit te zijn maar na deze avond hebben we nog enkele opzeggingen gekregen die onze puzzel volledig overhoop heeft gehaald. Met veel inzet en tijd hebben we een nieuwe indeling voor het seizoen gemaakt. Hierbij hebben we geprobeerd met iedereen rekening te houden maar zoals dat bij elke club is hebben we ook een paar lastige beslissingen moeten nemen. We hopen dat iedereen een leuk en sportief hockeyseizoen tegemoet gaat met zijn of haar nieuwe team.

Trainingen

Dit is de laatste week van de REGULIERE trainingen. Muv de dames 1 die volgende week nog gewoon training heeft om haar wedstrijd voor te bereiden. Vanaf volgende week zullen er trainingen en oefenwedstrijdjes worden gehouden met de NIEUWE teams. Het schema is nog niet helemaal klaar. We hopen deze dit weekend te communiceren.

Coaches

Bij nieuwe teams horen ook weer nieuwe coaches. Wij hebben ondertussen al een record nieuwe aanmeldingen binnengekregen van ouders die coach willen worden. Mocht je dit ook iets lijken of wil je hier meer informatie over horen of over andere taken binnen de tc (of vereniging), stuur dan een mailtje naar [email protected] en nemen .

Sportieve groet,

De TC