Complimenten uit Hoogezand

Onderstaand compliment ontvingen wij uit Hoogezand en daar worden wij heel erg blij van, dit is wat we met elkaar willen uitstralen, geweldig!

Vanmiddag had ik na het fluiten van een bondswedstrijd in Heerenveen het genoegen jullie vereniging voor de eerste keer te bezoeken i.v.m. de wedstrijd van mijn dochter tegen jullie MB1.

Ik wil jou, het bestuur en de vereniging graag grote complimenten maken over de accommodatie, het veld, de kantine, maar nog meer over de cultuur en de sfeer die ik mocht ervaren.

Bijzonder gastvrije, opgewekte en betrokken vrijwilligers runden de bar met enthousiasme en verve. Jullie arbitrage stond een prima partij te fluiten, de ouders juichten voor alle mooie acties voor beide teams. Geweldig mooi om bij jullie op bezoek te mogen komen.

Sportief gezien schaam ik me dan bijna dat helaas Dash de winst gepakt heeft, want sportief en volgens voorgaande verdienden jullie meer.

Ga zo door, hou het enthousiasme vast. De vereniging is het waard. Ik hoop vaker langs te mogen komen.

Sportieve groeten,

Ronald Udo