Vrijwilligers in het zonnetje!

Meer aandacht voor vrijwilligers!

Omdat we trots zijn op al het werk dat we met elkaar verzetten binnen MHCLemmer starten we met  een rubriek 'Even voorstellen.....'

Een leuke manier om van elkaar te horen wie nou wáár mee bezig is en de vrijwilliger even in 'het zonnetje' te zetten.

Zet je je op enig gebied in voor de club, dan kun je ons dus verwachten!

'Even voorstellen.......'

Voor wie nog niet bekend: Dit is Michiel Evers.

Michiel speelt al jaren hockey bij 'de trimmers' een mix van dames en heren die op dinsdag avond trainen.

Hobby's zijn onder andere muziek en techniek: deze vaardigheden zet hij graag in voor de club bij feesten en/of toernooien.

Ook heeft hij tijdens de bouw van ons nieuwe clubhuis veel betekend door het plaatsen van de keuken. Alles is op maat gemaakt en praktisch ingericht.

Michiel werkt graag op grote hoogte: zo is hij vrijwilliger techniek in ons plaatselijk theater 'de Hege Fonnen', hij installeert daar licht en techniek aan plafondrails t.b.v. de voorstelling.

Deze vaardigheden zet hij ook graag in voor de club: alles wat hangt zoals lampen, boxen, disco ballen is van zijn hand. "In de toekomst  wil ik alles net als in het theater op rails plaatsen, zodat het makkelijk verschuifbaar is" aldus Michiel.

Michiel ontzettend bedankt, je inzet wordt enorm gewaardeerd!

Binnenkort ontvangen alle leden en ouders van jeugdleden een enquête over vrijwilligerswerk.

Het doel is om ons vrijwilligerskorps uit te breiden en draagkracht te verbreden.

Er is vrijwilligers werk "op maat"  voor iedereen binnen onze club!

We hopen dan straks ook op veel ingevulde enquêtes.

Ben je nu al enthousiast om méér te gaan doen, neem dan contact op met:

Inez Richter

[email protected] of 06- 10641641

Vanavond was ie al weer bezig. Topper!

Margot Smand-Andringa8-3-2017 @ 22:01:11